2020年9月27日 星期日

肉碎魚肚炆節瓜


自從發現咗有急凍、巳浸發好的魚肚賣後、我的冰格長期有一包存貨、方便隨時可煮餸用!


今天用了幾塊嚟炆節瓜、我加咗肉碎、青島貝一齊炆、送飯一流呢🤤

6 則留言:

  1. 我多數用咸蛋及冬菇炆。

    回覆刪除
  2. 這是過節的團圓餸菜,好介紹

    回覆刪除
    回覆
    1. 不是過節餸,母親走後都不會刻意過節的。

      刪除
  3. 竟然俾你發現有浸發好的魚肚賣,真係方便多了。老牛都好鍾意魚肚的口感。

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次發現是在旺角街市附近的凍肉舖,第二次在土瓜湾凍肉舖,同是$40/包,可分三四次食,咁我便不用自己浸發。鄰居喜歡粟米魚肚羹,我就歡棉花雞。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...