2020年9月17日 星期四

特別的配搭:午餐

由於今早屋苑冇水、所以早一点食午餐、特別配搭的粥(有雪耳、鮮百合、沙蟲、青島貝)、炒咗碟米粉(有節瓜絲、红蘿蔔絲同瘦肉)、味道清清地、都算健康😳



6 則留言:

  1. 沙蟲是甚麼?吃的嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係鄰居介紹我食的、好有益吧、佢在內地有新鮮的、但这是乾貨!我都唔知係乜嚟😅

      刪除
  2. 青島貝也是第一次聽

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前都唔識食嫁、自從搬了過來鄰居教識我食咋

      刪除
  3. 四十多年前我的女兒尚在BB時,有朋友介紹我用沙蟲煲粥給女兒吃。沙蟲是海產,我們用的是曬乾的,有海味乾的味道。要浸泡多時、洗去細沙才能保粥。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都是鄰居教識我食、以前見都未見過、佢講在內地有新鮮的、現在煲粥的都是乾貨、第一次食時我好驚嫁🤦

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...