2022年1月8日 星期六

成功在望的琥珀合桃

之前上網學做这個新年小食,第一次做得好,今日再做第二次,巳经接近成功,相信再做多一次,一定會成功的,现在還欠缺色澤的問题。。。相信我一定會發现問题錯在那裡。
第二次
第一次的色澤完全唔夠

8 則留言:

  1. 我好想學 ,我次次都做得唔好,上次焗到過火,燶哂

    回覆刪除
    回覆
    1. 我還在試驗中,覺得火路是重要的。

      刪除
  2. 合桃好有益,但好容易變味變質。

    回覆刪除
  3. 第二次已經很好了,我覺得街賣的太深色。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...