2022年11月14日 星期一

韓國鄰居的大雜會湯

最近韓國鄰居少咗整嘢食、因為她改了返「日班」、每天早上八時就出去、晚上八時多才回家、現在只在放假才會煮!

今早她又製作她的(大雜會)湯、因為每次她都會用好、好、好多料~煲湯、不過每次我都會看着她、怕她會放一些「神奇」的配料落去煲、她試過差d放進花椒八角或芋头之類落去煲湯、好彩我及時(喝止她)、今次算是正常啦(三文魚头、龍躉骨、蕃茄、薯仔、红蘿蔔、栗子、日本荳腐)🤭

所以她的湯特別「甜」🥰

3 則留言:

  1. 韓國鄰居可能看到廣東人煲湯,以為越多越好,所以放許多互不相干的「湯料」。好在有個資深廚娘在旁「睇」實,就正常好多。

    回覆刪除
  2. 韓國鄰居可能看到廣東人煲湯,以為越多越好,所以放許多互不相干的「湯料」。好在有個資深廚娘在旁「睇」實,就正常好多。(這段留言本來我已經「登入」了,但還是當我「匿名」,只好再登入一次)

    回覆刪除
    回覆
    1. 这個網有時黐黐地嘅、佢真係亂咁搅、乜鬼都放晒入去煲、最嚇人那次想放「花椒八角」、好彩我睇到咋😮

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...