2022年11月26日 星期六

金菇(雞絲)荳腐羹

今天起床似乎全部都回復正常(血壓124、血糖6.2)、希望继续保持🤔

与此同時有刚認識的朋友提及我每天整咁多嘢食(包括好唔健康的食物)上嚟、怪不得常常唔舒服、不過相信認識我「耐」的朋友們都知道我十多年的飲食習慣、只整唔多食、至多試一至兩口而矣!

有樣嘢我認同、我個性急燥(連第一次見我的心臟醫生)都感覺得到、但自問性格之形成是從小開始、背後的故事又有誰知?但自有了信仰後、努力改變中、但亦不是一朝一夕的事吧、所以現在的我只集中在信仰上的依靠、其他新的社交不會刻意去「迎合」、人的交往實太複雜了、幾十年的人際關係太累了🤔

我不會去批抨任何人、記得我在文章中曾提及「從別人的行為中看見曾经的自己」、我每天都提醒自己引以為鑑😚

希望神能給我好的引導去改進「壞」的習慣🙏🙏🙏

8 則留言:

  1. 靚姐!我支持你呀!你係鍾意整野食,但食得好有分吋,繼續鍾意煮就煮,益下D鄰居。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我多病痛是同年记有關、人到咗某一個年齡、總有些(病)朋友在左近

      刪除
  2. 老牛讀靚婆婆博客多年,早就知道靚婆婆是資深廚娘、鍾意整煮,並非自己食,所以即使是不健康的食物都不會影響靚婆婆自己。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜有些人並不了解、不過唔緊要、因為我是個從來「我行我素」的人嚟🤔

      刪除
  3. 其實你要食番多小小嘢更好。

    回覆刪除
  4. 我覺得自己煮先健康,反而外購仲沒有益
    所以唔太關整唔整野食,但可以歸因於唔好整太多立雜野食,只煮3餐

    回覆刪除
    回覆
    1. 我雖然乜都煮、但不是每樣都吃、况且我每天都测試住自己的血壓、血氧、同血糖

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...