2015年5月10日 星期日

原味雞

噚曰偶然係fb見到有人post咗le款冰鮮雞出嚟!我不妨又跟吓風試吓啦、估唔到個効果唔錯噃、最奇怪係唔駛解凍就可以立刻整、初初諗住唔知得唔得呢?
做完又OK喎、今次我用我的秘制瑞士汁浸熟、只用咗四十五分鈡咋。

6 則留言:

  1. 原味雞好靚喎!去邊樹買架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢係香港暫時有三十多間分銷商好似賣88/ ea、但我懒要送貨、一隻128、两隻起108/ea。上佢fb專頁有寫地址的。好有雞味、正。

      刪除
  2. 我今晚都整雞雞做晚餐喎 ~~~

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...