2015年5月21日 星期四

鮮百合杏仁茶

上次買瑪卡果時買咗少少鮮百合、但唔記得放埋入d湯料到、所以今晚加埋落杏仁一齊蘑、令到杏仁茶更加潤。

4 則留言:

  1. 細個時,自母親教曉整呢啲甜湯後,哈哈…這些任務就全交俾我。
    我諗上有兩個家姐,下有細妹,點解我咁笨攬晒上身?
    其實嗰時用擂漿棍都幾吃力㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好懷念用擂漿棍的那些年呀....而家乜都用攪拌机...冇晒d風味!哈哈....原來你都好似我咁蠢....不過煮食又係我唯一的興趣....我又唔多介意嘅

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...