2015年5月22日 星期五

涼拌海蜇

噚日係南貨舖買咗一斤海蜇、飛完水唔見咗一半、怪唔得係外面食一碟仔都咁貴啦。
材料
浸發海蜇一斤
用大滚水飛水、立刻再用水喉冲洗10分鈡(其實正式要啤水幾個钟、為慳水预先準備定冰水)、之後放入玻璃盒浸冰水、放入雪柜雪過夜
第二天隔去水份、捞入雞粉同麻油、再放上碟中、隨意加入自己喜歡的調味……有人加陳醋、糖、我今次加麻醬、豉油、葱花、芝麻。

12 則留言:

  1. 海蜇英文叫 jelly fish ,但究竟係乜嘢我就唔多清楚,有人話咁係水母的一種,咁係定唔係呢?
    海蜇我都有整過,真係會縮水好多,而且醃咗…唔快些食也會出水的。

    回覆刪除
  2. 我都聽人講過.....但就真係唔多清楚亦冇深入去了解....我平時都係跟吓風....話之佢....總知玩玩吓....又唔係出書....過吓手癮啫....反正都唔多食...好似我今日煮的水發魷魚...煮完又係唔見咗一大截....好彩全程自己煮咋...如果人地煮重以為偷食添.....嘻嘻

    回覆刪除
  3. 說得好啱,好多好食野一煮熟就縮左一半,唔係自己整仲以為人地偷食。難怪酒樓的涼拌海蜇咁貴!

    回覆刪除
  4. 說得好啱,好多好食野一煮熟就縮左一半,唔係自己整仲以為人地偷食。難怪酒樓的涼拌海蜇咁貴!

    回覆刪除
  5. 自己整!點都貴唔過出面買啦,不過!真係好多功夫

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...