2015年5月24日 星期日

再戰亞婆瑞士雞翼

最近有朋友叫我教佢做瑞士汁、所以再做多次比佢睇啦。其實我冇乜秘方、只隨心咋!
材料
冰鮮雞翼六至八隻
斬去雞搥留回做其他、只要第二、三段
飛水後浸冰水候用
瑞士汁
生抽、老抽、水、各一份
其他配料
冰糖(自己喜歡的甜道)
八角、香葉、西芹碎各少許
薑葱適量
做法
用油先慢火煮冰糖至焦黄才落其他配料、最後放入生、老抽、水、慢火煮出味、隔去渣、放入雞翼浸约八至九分鈡(不用蓋上蓋)、之後熄火再浸多五至六分钟。。。。若多過八隻、時間自己調教啦。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 可惜妳帶唔到番去、le隻牌子的醬油係我做瑞士汁以來最正的。上次做咗比Winnie、佢話個仔講好食過太平館添喎、搅到我瓢飄然!哈哈。

      刪除
  2. 可否請一隻咁多多俾我食下呢 ^^

    回覆刪除
  3. 嘩,真係睇到都想食。靚婆婆真係好叻。

    回覆刪除
  4. 嘩,真係睇到都想食。靚婆婆真係好叻。

    回覆刪除
  5. 如果我住你隔離就好啦!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...