2015年5月7日 星期四

亞婆加料亞參三文魚头

早前網友送咗包亞參醬比我、又見買到十五蚊個的三文魚头、一於做個另類版啦!
材料
三文魚头一個(一開四)
配料
洋葱、茄子、青芒果、亞參醬
做法
配料(醬汁除外)先走油、三文魚头加檸汁、古月粉、生粉捞完走油、之後全部拎起。
醬汁加水煮約十多分钟、加糖(試味後)、放回魚头、煮多五分鈡熄火拎起、跟飯或法包食。

8 則留言:

  1. 十五大洋一個三文魚頭咁抵既 , 我呢邊街市賣成廿五大洋一個 , 四十大洋兩個呀 ~~~ 三文魚頭簡直係我至愛 , 最愛用來煲湯

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀、網友教我係争先買的、不過唔係成日買到嫁。

      刪除
  2. 我比較喜歡馬拉的咖哩魚頭多些!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都差不多、冇落椰汁啫、有時變吓酸酸甜甜都唔錯。

      刪除
  3. 回覆
    1. 好好食、尤其是我加埋茄子同青芒果、又同個汁好夾。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...