2015年5月18日 星期一

炆南非鮑

上星期朋友托我同佢炆12隻南非鮑、拎上手知道有少許問題、坦白同佢講、我會盡力而為、因為心諗可能質素的原故、應該好難腍的、唯有試吓用以往炆乾鮑的方法啦。
果然炆咗两日都唔多掂、冇法啦、唯有寄望用刀叉切片食會好d卦。

12 則留言:

  1. 好勁呀,拎上手就知道有問題,有咩問題呀???睇樣好靚喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一、拎起冇香味、第二、浸完重死、應該係死咗至曬、如冇估錯一定去旅行時比人呃。le樣叫化装美女囉。

      刪除
  2. 靚姐可否分享怎樣炆鮮鮑魚。
    有人同我講…炆之前用刀拍下,又有人話用檸檬汁嗱下,更有人說用壓力㷛整,但我一樣都冇試過,就只懂得煲湯或煲粥!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老豆未死前就成日炆乾鮑....但後來食唔起改炆鮮鮑...有幾年澳洲的青边鮑係香港大行其道.....後尾又比強人食貴晒.....最後改炆罐头的清湯鮑....近年好興食佢....有一罐四头至十五六头不等.....我都照炆乾鮑的做法.....雞....雞脚.....腩排.....好似三文治咁夾住d鮮鮑炆....總知d鮑魚咪露風....否則會一笪笪色唔勻...炆吓焗吓....我冇計時間....因為每隻品種唔同....試吓夠腍就拎起d鮑魚....加入少年金華火腿煮濃個汁....隔去渣...放回鮑魚加少許生粉水勾個薄獻就是。【用乾鮑只係多咗幾天浸發咋】.....不過記得炆鮑魚時煲底一定要放竹笪...肉在底...鮑魚中間....雞在面....水份一定要蓋過面

      刪除
    2. 謝謝!
      再講,你跟邊個師傅學㗎?

      刪除
    3. 係靚婆婆師傅囉.....嘻嘻

      刪除
  3. 一定俾人𠱓啦,我咁大個女都係整過兩次乾鮑,係南非買返來,我唔多識整,不過都幾好食架.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有朋友去旅行都試過比人呃....煲完臭都試過

      刪除
  4. 吓? 咁你有冇同朋友講佢揀錯咗D鮑魚?

    回覆刪除
  5. 勁!一拎上手就知,好野

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...