2015年5月10日 星期日

母親節晚餐

本來約咗朋友去佢屋企黐餐。。。。但諗諗吓突然記起一句說話>不要愛得太遲!
於是走咗出街市買幾款海鮮同亞媽慶祝吓啦!雖然而家同佢做乜都冇乜意思、但盡吓自己的本份就是吧!
今晚食蒸紅班、竹蝦仔、咸魚青瓜煮花蟹(点都煮唔到朋友的手勢)、粉葛鯪魚湯、炒青莱。

8 則留言:

  1. 今餐好好餸,祝母親節快樂呀!

    回覆刪除
  2. 真係幾豐富,佢喜歡嘛?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢就算以前都從未講出声,而家更加無反應,只係做回本份就是啦

      刪除
  3. 靚姐,我不禁感到好生慚愧,自從母親搬去奧克蘭市後,我就諗…一年中能看她都不知會多少次?
    愛是不能遲,愛也要有行動,靚姐你全做到了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在2010時都曾經迷失過、搅到差不多有抑鬱症、成日問自己点解自己放棄一切為咗佢、佢竞然咁对我、後來開始寫blog後、有地方比我發洩吓、又多看佛理、le幾年想通咗、一切皆是命、半点不由人、回头一看、就算佢一直对我好又如何呢?因為每一段緣份亦有終結的一天、既然上天早有安排、就不如放下一切、盡自己的本份吧!

      刪除
  4. 寫博抒發情緒確是有益,老牛就是這樣走出陰影的。自己都已幾十歲,但在母親大人面前仍然是仔女,總之盡自己本份就係啦。自己放寬心情,隨遇而安就夠。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀...寫blog就係唔想將自己的情緒收埋....發完噏風就舒服晒囉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...