2016年1月15日 星期五

2016之第一次。。。。白飯魚

。。。。。我的至愛、都唔知幾多年買唔到正貨、一係就銀魚仔、一係就似膠的合成假白飯魚、至家重要賣到四蚊両添!
我今次買左半斤、一份用蛋煎、另一份用粉轆過炸香灑上七味粉。。。。。yummy!
希望遲d買到白飯魚乾啦、相信今年一定賣成三佰蚊斤嘞。
 
 
 
 
 
 
 
 

7 則留言:

  1. 我只係見過白雪雪那種白飯魚咋

    回覆刪除
    回覆
    1. 那是假白飯魚!我都中過招。。。

      刪除
  2. 而家真係好難買到呢種白飯魚!

    回覆刪除
  3. 靚姐,我這邊的白飯魚好貴,每年只可以在八月至十一月才可以捕捉,超市價賣到一百五十紐元一公斤,西人用來炒蛋,餐廳賣幾貴都有人食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家香港都唔多....一年都只近舊曆前後才來....撞彩咁...尤其是魚乾賣到三百幾...用薑絲蒸熟...豉油熟油可食幾碗飯

      刪除
  4. 啊!平果D係假,咁我中過招了

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...