2016年1月25日 星期一

我的黄昏日子。。。。

有冇諗自己的黄昏之路會是怎樣的呢?

自從早幾曰見完心理治療師之後、佢提醒咗一個我從未想過的要点。。。。就是其實每一個人都有自己的獨立性格与思維、但由於我一早巳同亞媽混埋一体、所以變成。。。她的喜怒哀樂亦同自己mix埋一齊、基於这種的情形是由细巳形成、現在所針对治療並不是要去改變什麽、而且教我如何抽離、不至於有一天她真的要走時、我會患上抑鬱症。
其實这情形在先父當初走的時侯我亦有段時間出現過、我會無缘無故对住他曾坐過的櫈流眼淚(雖然我並不很愛他)、但我並未察覺是由於一段颇長的時間照顧他、一旦没有了、適應唔到、但當時我還有亞Sam陪住我、所以亦只維持咗半年左右。
若今次我不及早正視、恐怕我的黄昏之路將會很難渡過!
 
 
 
 
 
 
 
 

14 則留言:

  1. 不用擔心,世衛組織…稱六十五到八十歲的人都不過是中年罷,你要抽離的是你的黃昏心態,因為中年對許多人嚟講,這正是黃金歲月呢!我撐你,靚姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!我個情人就只有煮餸、一條心唔變嫁。

      刪除
  2. 靚姐:你正是黃金歲月呀!加油加油!

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望能找回我的黄昏餘暉、好使我加添燦爛的色彩吧!

      刪除
  3. 我都撐你呀!
    我已有新歡「畫畫」,佢冇本事飛我,只有我飛佢,佢駐定要陪我一世,我鐘意就同佢談談情,唔鐘意、唔得閒個陣就唔啋佢幾日仲得,我仲有偷情的小三...攝影、小手工、書法。我的黄昏日子。。。。 很忙碌,因為我太多情人了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!我好忠心嫁、只有情人(煮餸)、冇小三同小四!所以冇乜選擇喎。

      刪除
  4. 有時享受都要受很多因素控制呢。

    回覆刪除
  5. 心理醫生說得甚是。多年前老牛外母因為外父去世而患抑鬱症,要睇醫生食藥。老牛陪佢見醫生,明白了最緊要識自我開解,千祈唔好比負面情緒控制住自己。黃昏日子要有「五子」︰房子、票子(錢)、身子(健康)、圈子(朋友)、樂子(興趣)。老牛撐你靚婆婆,樂觀做人。

    回覆刪除
  6. 五子我只得最後做三子咋、最重要的二子欠奉嘞!

    回覆刪除
  7. 家下好多人好長命~好好享受生活~煮多d靚餸啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!長命唔係問题、好似亞媽咁、無謂嘞、何况又冇七妹八姐來服務、咪搅我!等我享受埋两蚊雞同生果金就可走人。

      刪除
  8. 我老牛享受緊兩蚊乘車優惠罅,真係進入黃昏架罅。其實唔使成日諗住黃昏,日日自己過得開心就夠啦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...