2016年1月28日 星期四

新產品。。。。雪燕

近日有人介绍一種類似桃膠之新產品、不過貴過桃膠。。。。叫雪燕、聽講功效比桃膠還要好、所以我又發揮胆粗粗的性格、又做多次白老鼠!
今次我用双耳。。。。(雪耳、黑木耳)、红棗加埋雪燕一齊燉、效果都唔差、口感有d似食燕窩。
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 則留言:

  1. 雪蛤膏我以前試過,但雪燕就唔知係乜?
    似乎俾人有燕窩的想法,雪燕,血燕嘛!
    養顏就話啫,但有甚麼毒可解?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏...我人云亦云...如果唔太貴的嘢我通常都會試吓..其所謂人一世,物一世....哈哈...我就唔信會變回18歲囉

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...