2016年1月4日 星期一

迷你雞蛋仔

噚日又嘥錢趁八折買咗部雞蛋仔机、搅搅貢又玩吓新嘢、重比亞媽話新屎坑添!

今曰先試原味先。。。。。

材料


雞蛋两隻

低粉140gm
糖粉80gm
發粉4gm
粟粉20g
水100gm
香油少許
粟米油35gm

先混以上、再過濾、用量杯放進迷你模、接上电源、底面轉換吓位置、灯熄便Ok!

以上份量可做两底迷你size

14 則留言:

  1. 啱啱.. 想學,
    喺呢, 點解唔放雞蛋.. ^^

    回覆刪除
  2. 啱啱.. 想學,
    喺呢, 點解唔放雞蛋.. ^^

    回覆刪除
  3. sorry忘記咋、两隻蛋、妳孫仔一定喜歡食!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 有時要玩吓至可以減壓嫁、唔係會黐線啫。

      刪除
  5. 這是大人細路都鍾意的小食,以前要孩子表現乖才「獎勵」買雞蛋仔。如今可以做迷你版,細路一定鍾意。靚婆婆真是活到老學到老,讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻!想死又死唔到咯、唔係点至可過日子吖!

      刪除
  6. 過年我同你去開檔,賺番些少都好呀!
    哈哈,如果真的又幾好?

    回覆刪除
    回覆
    1. 開間小食店一路都係我的夢想、可惜始終都事与願違。。。。亦可能係我死前唯一的心願未了卦?

      刪除
  7. 喱個雞蛋仔機真係好抵玩!不可不買!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!可惜個食譜唔夠好、妳有嗎??

      刪除
    2. 個食譜點樣吾好呢?我個都係大同小異,我又覺得幾好喎。
      我用砂糖不用糖粉,木薯粉28克不用粟粉,清水140克,加吉士粉20克,淡奶28克,其它同你一樣。可以做三底,你得閒試試,香趣架。

      刪除
    3. 等我又試吓先、謝謝!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...