2016年1月5日 星期二

雞蛋仔之第二版本

上次的食譜我覺得麻麻、今日特别用咗翠兒的做法、果然脆身好多、做法如下:

材料

雞蛋2隻
低粉140gm
木薯粉28gm
吉士粉28gm
沙糖80gm
淡奶28gm
發粉4gm
水140gm
粟米油·35gm

以上全部混合再過濾、再放八成滿之粉漿、上下轉一次直到灯熄便可用竹簽起再放涼便OK。

多謝翠兒的配方。

8 則留言:

  1. 我覺得我哋個模,
    不可以街買的摇云,
    故底顏色不很理想!

    回覆刪除
  2. 點呀?有冇街買的感覺呢?
    不過看色澤,是否要多一點蛋而少番一點奶,又或吉士粉多番啲?
    我多嘴,哈哈,唔好鬧我呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終电的冇時間控制、難搅!我做多過食話知啦。至在減吓壓啫。

      刪除
  3. 靚婆婆識得玩自己鍾意既野來減壓,又玩得似模似樣、氹得人鍾意,真係叻。老牛都要學習下靚婆婆的精神,唔好咁老土、古縮、木獨、唔想郁。

    回覆刪除
  4. 唔係点喎、好過食抗抑鬱药吖!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...