2016年1月6日 星期三

芋头糕之。。。。第一波

平時我好少蒸芋头糕、近日見亞媽血壓偏低、見佢又只喜歡食芋头糕、今日見街市有李祥和的粉賣、胆粗粗跟網友(鬼嫁)個食譜整咗两底佢食吓啦、否则第日走咗日日拎什麽去拜都冇意思。。。。这亦係我近年諗通的一件事!

材料都是一般的粘米粉、加少許澄麵會令糕煎起來硬身d!

其他配料隨自己喜愛、我今次只用虾米、臘腸同臘肉。

5 則留言:

  1. 回覆
    1. 最近連我住的地區都有、唔駛咁烦!

      刪除
  2. 芋頭糕好食呀!亞媽鍾意就整畀佢食啦。
    我覺得三象泰國粉都幾好架。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...