2016年1月7日 星期四

咖喱雞

Le隻咖喱醬係759買的、但近日又失踪了、正如我亞媽咁。。。。。吹無定向風、我成日同人講。。。我亞媽近年搬咗去。。。。。。估你唔(島)到住呀!

佢今朝至講完食咖喱雞、而家又話食牛筋、唉!我就嚟變黐筋就真、不過可能第日我都會搬埋去。。。。估你唔(島)到住都未定。

3 則留言:

  1. 靚姐:冇辦法啦,佢自己都吾記講過乜架,你煮左咖喱雞照畀佢食得架喇,第二餐先煮牛筋啦。你要放輕鬆D呀,吾好咁執著,否則黐左筋就吾扺喇!加油呀靚姐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 知道咗啦、而家都冇咁執着、近來如果顶得顺都唔食抗抑鬱药、因為食完好鬼攰同成日想瞓嫁

      刪除
  2. 你休息下,個人精神D做乜都得

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...