2016年12月16日 星期五

2016的回顧

今年提早回顧過去2016的点点滴滴、相信2016係我自1997以來最充實的一年、尤其自從有机會參加咗一個銀髮模特兒訓練班後、不慬擴濶視野、更認識到一班充滿正能量的新朋友、令到我不再做井底之蛙。

回望過往的日子將大部的人生專注在太后身上、而分略了自己、希望在往後剩餘(不太多)的日子、好好地重新掌握在自己手中、便於願足矣!

重申对於太后的関注我亦無怨無悔、因為沒有她的善心、亦沒有我的存在、我亦會继續对外婆及先父的承諾好好地侍奉至她們再團聚。

希望在未來2017能重拾信心、相信自己的明天會更精彩。。。。感恩!

 (圖片來自網絡)


(獨一無二的礼物)

10 則留言:

  1. 祝靚姐同太后,
    年年好年,福壽延年!


    回覆刪除
  2. 靚姐,唔使回顧啦,只要每日做到中意做的事,咁就冇甚麼遺憾!

    回覆刪除
    回覆
    1. 自寫網誌以來、每年年尾係我的指定動作、亦作為自我檢討同反醒呀。

      刪除
  3. 型潮靚又優雅,散發出銀髮之美 👏👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝、只希望不再做井底之蛙咋、其中不乏高人、最年長的婆婆over九十、勁!

      刪除
  4. 靚婆婆之名貼切,做銀髮模特兒甚有明星相。你對太后已做足本份,對已去世的長輩亦足有交代矣。自己放開懷抱,日日做自己鍾意的事,開心過好每一天。

    回覆刪除
  5. 哈!真係零舍唔同,你不但外在美,心內亦美

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...