2016年12月2日 星期五

去骨海南雞

今晚試咗fb入面的一個配方做隻去骨海南雞、味道同囗感都唔錯!






(配方來自fb的網友)

………………

12 則留言:

  1. 睇來斬雞去骨功夫難度高過煮好多。👍👏

    回覆刪除
  2. 靚姐,如果我講我每次斬雞,除了雞翼和雞膇我都會拆晒啲骨,唔知你會唔會信?
    這原因是我女兒自少就唔喜歡吃到有骨的食物,就只雞翼例外,嘻嘻!
    你整出來的海南雞好靚仔呀,唔講還以為係外面買的。

    回覆刪除
  3. 我都鐘意用浸雞方法去煮雞,隻雞肯定會好滑架!

    回覆刪除
  4. 據說「海南雞」的含意不單是製作方法和風味,重要的是材料是用海南「文昌雞」,因其骨細肉厚、肉質嫩滑甘香而聞名。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏!而家香港有冰鮮黄油雞算偷笑啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...