2016年12月13日 星期二

廚娘之作(8)

聖誕快到、、煮埋今晚、臨别秋波、煮餐豐富d!

今晚食。。。。

南乳齋
琵琶荳腐
蕃茄薯仔煲魚骨
豆豉蒜茸蒸排骨
泰式肉碎生莱包
蟹粉扒滑

16 則留言:

  1. 靚姐,“臨別秋波”?點解呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈!你咪玩我啦、可能我用詞不當吧、今晚最後煮咯、搅多d花臣啫。

      刪除
    2. 妳冇用詞不當呀,係我唔明點解煮最後一餐。咁之後咪冇咁多花腎?

      刪除
  2. 你又有大閘蟹食呀?有食神呀!

    回覆刪除
  3. 乜我話用魚骨煲湯你就用魚骨,咁你買嘅係鯇魚骨定係鯪魚骨?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我通常用鯇魚骨嫁、如果自己食會留起幾嚿用蒜头豆豉蒸、超滑添。

      刪除
    2. 我都鍾意蒸鯇魚骨或煎焗魚骨架,好好食既呢!

      刪除
  4. 我老牛睇明白,這是靚婆婆同人「包伙食」最後一餐,所以叫做「臨別秋波」。真係好豐富。呢位廚娘好犀利。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...