2016年12月12日 星期一

放下心结

回想三十多年前同太后曾經看過相(睇相)、那相仕曾预言她大歸之時是冬季、大约十一月(農曆)、近日她的疯言疯語频密了(雖然佢的病理應如此、但有些言論有時亦颇清楚)、話雖如此、天意難違、就算对了又如何?人生七十古來稀、况且佢年近九十、雖此生不是大富大贵、但所享用過亦好過好多大富之人、理應没有遺憾吧!

既來之、则安之亦是我近年对人对事之心態、正所謂兵來擋、土來水掩、深信天無絕人之路。。。。。。一切隨緣就是!

深信黑夜過後、黎明必來。。。。。

(圖片來自網絡)

13 則留言:

  1. 靚姐,太后雖行動不便,但看來還很精神奕奕,至於她那些胡言亂語你亦無需理會太多,便當她是小朋友撤嬌罷!
    聖誕將至,外面人多,和太后外出也要小心啊。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我會避開人多的地方、上次去赤柱就是啦。。。。銅锣湾一定唔去。

      刪除
  2. 回覆
    1. 後生時我成日去睇相、而家回望過去的预言、有d都幾準嫁、不由我不信。

      刪除
    2. 靓姐:鐵掃把對石地堂你聽過未了

      刪除
    3. 命硬!相公條命硬過我;我都夠硬架啦;細細個死老豆!我係碧嫦

      刪除
  3. 既來之則安之,事事不要太執著就啱嘞。自己個心放得下,咁就得到自在,舒坦、輕鬆。唔好逼得自己太辛苦。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...