2016年12月5日 星期一

前世仇人

可能我前一世是太后的仇人、今世還了三十多年還未清、今晚又比佢玩謝、成晚唔肯瞓不特止、又要上五更香(这是佢以前未跌親前的指定動作)但自手術後巳不做很久了、今晚又突然要做……重話自己晚晚都做緊、(當然明知是佢的妄想症又發作啦)、我没收咗那些香後竟然大發老皮、又鬧又掟嘢、本來早巳習慣的心情亦血脈騰、血壓標昇。

最近發覺佢越來越失控、例如吃药要费上成粒鈡去呃呃騙騙、上厕所成粒钟也不願出來、咁搅法真係遲早自己去報到

希望以下这幅圖能令我心情平靜多一点吧。

(圖片來自網络)

撰文於零晨4.20am

20 則留言:

  1. 老牛也照顧過患病長輩,亦未遇到過靚婆婆的情形,明白你的感受。俗話說「人夾人緣」,人的個性有成千上萬種,很難夾得到,就自己忍耐啦。在博客抒發完後,還是要收拾心情,千祈唔好勞氣、傷身。保重為要。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢日日都有新驚嚇、日日新鮮日日甘、經歷過先父同亞婆、佢係史無前例的難顶、le輪巳經日日忏悶、話租間房比人有d人气、巳經比佢吹脹啦。後生巳經係獨家村、我話就算有friend來探都唔睬人。唉!什麽也可以就、上香要爬上櫈嫁、你話死唔死吖、搅到我噚晚同香瞓

      刪除
    2. 我奶奶就係好人好姐,走去担櫈放上床褥抹塵喎,D人活得不耐煩,係甘既,癱左好地地!

      刪除
    3. 琴日姑娘仔笑佢.阿女黎探你,你就训覺,佢地知道阿婆得我一個親人,只有我每日撘三轉車來回去探佢,佢從来沒慶幸仲有果女黎望下去,到我個代,只有老人與貓/狗

      刪除
    4. 唉!佢得我一個女、我唔做边個做喎。

      刪除
    5. 我E度老人院,移左民擺低阿媽係老人院,識得比錢就得,我意思係老人陪診整牙,覆診,佢想食蛋卷.香蕉出句声有人幫佢買,日日打個長途電话問下老人情况,我老公琴日先講,後生吾想甘,我話世界吾同左,攪到老人家日日话想死,吾食野

      刪除
  2. 靚姐,你其實是很清楚自己的位置,奈何與她之間的感情太糾結了!
    ……這樣下去也不是法子,希望你可以放開一些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我係到發洩吓啦、發完就Ok、唔想住青山!

      刪除
  3. 靚姐,我今次正經講,妳的太后可能有需要看精神科。好在妳仲有魄力頂住。

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇鬼咩、佢後生巳有潔癖、醫生話係精神病之一啦!而家腦退化亦算思覺失調!冇得講、唯有見招坼招啦。

      刪除
  4. 辛苦了!小心身體呀靚婆婆。

    回覆刪除
  5. 希望你發洩完冇事,保重啊

    回覆刪除
  6. 靚婆婆,身為女兒也無可奈何,發洩過後再加油﹗
    相信妳是一個孝順的女兒呢﹗ :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳的鼓勵!我發洩完就Ok、全賴有班好網友聽我噏吓。

      刪除
  7. 靚婆婆,就多點舒發出來.保重

    回覆刪除
  8. 太后情況真係極品,無法啦,辛苦你了

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實一早預咗、但有時突發性的事一時接受唔到啫!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...