2016年12月19日 星期一

2016之做冬晚餐

今晚提早做冬、有蒸魚、西洋莱湯、燒肉、雞、金蚝炆冬菇發莱、灼莱、。



10 則留言:

  1. 靚姐:我先要祝你冬至、聖誕節與新年快樂!
    早前我細佬從香港帶了包很大隻的蠔豉(不知是否金蠔)、日本花菰和乾瑤柱給我…
    我想請教靚姐金蠔、發菜與花菰怎樣煮的方法,而乾瑤柱又可否放埋一齊炆!
    同時我屋企有舊急凍豬腩肉、亦有急凍雞與羊腩…???謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係金蚝、如果獨立食、我屩將金蚝解凍後、用油慢火煎香两边、加入蜜糖皖匀、始乃蜜糖香煎金蚝、亦可同時加入少許橙汁(鮮)變成橙香蜜汁金蚝。如好似我咁整、煎煎金蚝就拎即、等炆好冬菇加入其他如發莱、腩肉之類、(但如用瑤柱最好原隻用上湯嫩淋!之前先將金蚝放深碗底、如有瑤柱亦一樣、再放入巳炆好之花菇放入碗中、用锡纸蓋住蒸多约半小時、食時反扣深碟中、将汁液用生粉埋獻淋上面即成。这只係個人做法咋、獻醜了。。。。嘻嘻!

      刪除
    2. 又寫錯字。。我將金蚝解凍、、、加入蜜糖兜匀、、、用上湯燉淋、、、、哈哈!

      刪除
    3. 我依家試整~花菰發菜金蠔扣瑤柱!
      白切雞,煲湯…
      就係兩餸一湯過冬!
      但昨晚我在外吃西餐,才看到Wellington 市中心好多地方因早前地震而困封,要待結構報告才可以恢復。
      唉…原來咁慘,聖誕至新年咁就有好多人冇工做!

      刪除
  2. 靚姐冬至快樂!
    好好餸呀!味味都咁好食,好飽呀!

    回覆刪除
  3. 同太后做冬,簡單又豐富,而且甚好味,啱晒。老牛與兩個女兒即兩家人都係提早做冬,如今乜野傳統儀式都唔搞,只係全家一齊食餐飯而已。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉、而家過年如過日、一家人齊齊整整、温馨巳足夠!羡慕呢!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...