2016年12月11日 星期日

星期日之午、晚餐

今日唔駛做廚娘、午餐同太后外出食米線、晚上在家吃!

(可以的話盡量多帶佢多点外出、希望減慢佢的腦退化病情!)

晚餐就有蒸金古(我至愛魚之一)、買咗豉油雞肶同鴨下巴比佢、再煮多味生菜就是嘞。


(晚餐)

5 則留言:

  1. 老牛今日剛去探過一位患腦退化的同學。我都相信多些外出、多些活動、多些同人溝通講野,會有助減緩腦退化的病情。出去行下總比在家「吽」要好得多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 吓?你同學?不過聽聞这種病越來越年輕化、聽過五十多歲都有、唉!有好多成因嘅、除咗有遺傳、亦同社交有關、太后自後生就獨家村、冇乜friend、太自我、所以唔想步佢的後麈、我而家參与好多社交嫁。

      刪除
  2. 以前看白果魚神的日誌,他常常都釣到很大的金古,再在好耐之前我也在尖沙咀見到有人釣到,但吃和在街市就從未吃過見過!
    聽說啲肉很滑的?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我至愛佢的肝(潤)!有d人食起覺得苦、但我就話甘甘地。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...