2016年12月31日 星期六

2016除夕的晚餐

今晚亦有一則笑話添!

因為買了太后至愛的燒腩仔同觀達莱(又名豬乸莱)、但佢堅持自己煮(以前佢做大厨、其他執碼係我地做)、見2016最後一晚順吓佢意啦。。。。点知煮完就出事啦。。。。碟菜d油重多過碟莱。。。。唉!点知食的時候我問佢有冇搅錯呀、落咁多油?佢答我。。。。我幾時有入過廚房啫、我立刻0晒嘴。。


5 則留言:

  1. 靚姐:新年快樂!身體健康!

    回覆刪除
  2. 你明知太后唔知自己做緊乜,就在旁邊做「監製」睇實佢啦,咁多油點食呀?唉,乜都好啦,平安無事就安樂,祝新年快樂,事事順心。

    回覆刪除
    回覆
    1. 靚姐:水.電.火既野,真係要睇緊D,好似小朋友揸筆甘捉住太后手炒兩下,叫番佢出廚房,等佢過下引就算

      刪除
  3. 你同佢拗都無用,佢都唔記得嘅
    新年快樂!身體健康

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...