2016年12月10日 星期六

德國節。。。赤柱遊

今日赤柱有德國節、趁两件蛋散冇放假、坐的士入去同太后走一轉、順便食晏、講真、雖然去完佢都冇印象、唉!去得一次得一次啦。

其實每次同佢出街、好似做一日工咁攰嫁、又話le樣那樣no good、四十蚊杯雪糕都話no good。。。。真係比佢吹脹!



攝於赤柱Dec.10.2016

11 則留言:

  1. 帶住個墨超,太后都幾似明星喎!

    回覆刪除
  2. 是日風和日麗,出來行吓,鬆一鬆,醒醒神,食飽飽,今晚甜甜瞓一覺。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係屋企就日日呻悶、又話要租間房比人、好心同佢出吓街食吓嘢同行吓又話嘥錢、可能我唔係佢心中嘅人選啦、想仔同佢去卦、睬佢都儍呀。。。。不過我而家唔會激气、但求做足本份就是。

      刪除
  3. 出去行下起碼自己都會開心D啦。
    四十蚊杯雪糕都話no good,去麥記幾蚊買杯畀佢食咪得囉,或者佢話Good呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唏、佢成世人都比我老豆蹤

      刪除
    2. 我話比我老豆蹤慣晒、不知民間揾錢艱難、以為啦、正一金舌头咋!

      刪除
    3. 作者已經移除這則留言。

      刪除
  4. 佢把口慣左乜都話no good ,其實佢個心話好高興唔定

    回覆刪除
  5. 天氣咁好,曬下太陽都唔錯。

    回覆刪除
  6. 盡心意、盡人事啦,太后唔知、唔明、唔記得、冇印象都好啦,你行到呢一步,都係憑良心做好本份啫。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...