2016年12月18日 星期日

小棉襖

今年玩吓新嘢、就是玩手造小棉襖、雖然四十多年前曾玩過栽剪、但早巳忘記得一乾二淨、今次先由最小(六個月size)玩起·、下次玩幾歲、最後(希望)做件比自己、一於由淺至深!

其實而家老花又深、一針一針的去連合都幾嘥眼力嫁。





9 則留言:

  1. 靚姐,毅力的考驗,自我挑戰,妳一定得!呢件衫仔條企領位唔易上,手指要好靈活,證明寶刀未老。

    回覆刪除
  2. 好奇怪,十多年前當初初有老花時,穿針都穿唔到,但近幾年唔知點解又0K喎!
    件棉襖花碌碌,過年就至啱…
    又,你連合(縫合)得好好,如果係我屋企嗰個,補衫都補唔掂呀,哈哈(苦笑)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你教我寫縫合(因為我次次執筆忘字)、常常白字連篇、、、、哈哈!我的作品等如人一樣、只可遠觀咋。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...