2017年5月12日 星期五

滑嘟嘟的無蛋芒果布甸

前一陣見網友MaChung做咗le個夏天甜品、我又跟吓風、果然正!多謝食譜。。。。我改了少少份量、做法如下。

材料

打茸之芒果约一杯

另外芒果粒適量(裝飾用)

芒果jelly粉一盒
用200ml熱水開溶
加入芒果茸捞匀、過濾後
加入约120gm(我用打蛋机打至浮浮地)、再將以上輕手拌匀、放進模内、將芒果粒放面做裝飾、放雪柜雪凍食。




3 則留言:

  1. 睇最尾個張就知好正,但我呢邊很難買到靚芒果,最靚的都只係澳洲芒,而且不常有賣,所以呢個甜品我冇機會去享呀!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...