2017年5月30日 星期二

咕咾肉

之前大家姐的女兒一家回港探親、同他們去一家小莱館試到好正的咕咾肉、昨日自己又玩吓、効果出奇地脆身同好味。

我的做法如下。。。。

梅头豬肉切片、加入古月粉、盐、生粉、蛋漿醃吓、臨炸前上麵粉同粟粉(先混合)

其他料有青紅椒、洋葱、菠蘿、甜酸汁

梅头肉上粉後先炸一次、拎起、臨食前再炸多次、之後先炒料头、回鑊梅头肉、快手倒入甜酸汁。


近日有子羗當造、加幾片落去重正添。


10 則留言:

  1. 一看便知是龍鳳…
    真的,我最喜歡這道菜,但香港吃過卻沒有一次好!反而我覺得…有時在外國都會有驚喜的。

    回覆刪除
  2. 其實個汁控制得好、個個都可做大廚!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 下次試吓le隻醬吖、淘大的甜酸排骨醬、唔錯嫁

      刪除
  4. 好靚呀!喱個啱我,酸酸甜甜的我最愛!

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...