2017年5月29日 星期一

一人有一個萝想

追萝不限年齡、不同時段有不同的萝想、有幸今次被一間網上傳媒的邀請、分享吓現今去到暮年之萝想!

作為長者的我、亦希望有生之年過得精彩一点、便不枉此生吧!

8 則留言:

  1. 我一生人好似很被動,冇乜甚麼夢想,就算連六合彩我也沒想過自己會中,但我亦都常常去買,這矛盾嗎?
    靚姐,估唔到你做talk show 會咁好…叻叻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只係講出心中話、如果係talk show 反而表達唔出。

      刪除
  2. 夢想不一定要宏大,最緊要隨心,希望你夢想實現!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!我的夢想其實好簡單、粗茶淡飯每一天就是。

      刪除
  3. 是否夢想成真不重要,重要是不要放棄。

    回覆刪除
    回覆
    1. 一日未死、夢想可成真係我的坐右銘。

      刪除
  4. 老牛無乜夢想,一世人都係見步行步、面對現實、隨遇而安,所以永無發達。今老矣,無能為也矣,更是與人為善、與世無爭。

    回覆刪除
  5. 我以前的萝想因太多雜事而錯失了、現今趁未腦退化前希望能實現吓、不過話明係萝想、都係得個>諗字<啫。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...