2017年5月18日 星期四

炒潮州魚麵

昨天陪朋友去完眼科、順便去九龍城買豆沙包梘水糉、見到有魚麵賣(我的至愛)、所以買咗少少今晚炒來食。

材料

魚麵
九莱
魚露

十分簡單、先用油爆香蒜片、加入魚麵、用筷子挑鬆、一边加入九菜、一边加入魚露、炒片刻便可上碟。


13 則留言:

  1. 我哋拿来滚汤,未试过炒

    回覆刪除
    回覆
    1. 炒都好食嫁、本來想加埋芽莱添、但太夜賣晒添。

      刪除
  2. 回覆
    1. 九龍城街市個亞叔都好多時賣晒添。

      刪除
  3. 以前我都唔知有魚麵,想問呢啲麵可以在潮州麵舖吃到嗎?和有乜料呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常老舖、但每間做法不同、今次係用墨魚膠加魚肉及紅蘿蔔、香芹之類做成的。

      刪除
    2. 通常老舖、但每間做法不同、今次係用墨魚膠加魚肉及紅蘿蔔、香芹之類做成的。

      刪除
  4. 請問魚麵在那間店鋪買到呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係九龍城街市、一樓、賣牛肉檔一直行到尾、有間潮州舖、有虾蟹棗、魚麵賣、叫創興……魚麵賣100蚊斤。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...