2017年5月29日 星期一

醃子

一年一度的子羗又當造啦。

今次見新出、又夠平、所以買咗两斤試吓先。。。。。不過、两斤只做到两樽咁大把咋。

為咗試新做法、特别用咗>HEINZ<的白醋、一樽946ml加一斤冰糖煮成的糖醋。

做法將羗去皮、部份切片、部份切角、洗淨後用盐醃约20分鈡、再洗過熟凍水、隔去水份後浸入白醋、再隔去白醋、拎起片放入樽、之後將白醋加入冰糖同一粒酸梅煮滚、凍後才放進有羗片之樽、放雪柜三天便可食用。

7 則留言:

  1. 我重未見到靚子薑。
    我估始終係中式白米醋好味啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我始終覺得外國醋安全d囉、妳都知而家連雞蛋都可以假。

      刪除
  2. 其實醃漬糖醋的醋,以前知道食店是會用醋精開的,因平靚正好味而且醋味仲很攻鼻,但後來卻禁了,相信你都知點解……
    我也覺得用外國白醋會好味些。

    回覆刪除
  3. 祝靚姐…佳節愉悅,吃得飲得,煮得talk 得,玩得開心得…

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉!食得幾多吖、至緊要行得走得、冇病冇痛至真、節日对我來講都冇乜特别意思嘞。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...