2021年4月15日 星期四

冰花馬蹄露

天气開始熱,昨天突然想口腔甜一吓(雖然糖尿)不過時勢唔好,想做就去食,都係個句:食咗至算,唯有煮得少甜就是。

4 則留言:

  1. 我都認同要食甜點平衡一下生活,可以用天然代糖,都是健康的

    回覆刪除
    回覆
    1. 試過用天然糖,一來十分贵,不過若煮糖水我禽用冰糖,煮餸用「天然蔗糖」,比較經濟。用盐方面我採用少纳的。

      刪除
  2. 偶然一次,不常食,不多食,少少甜作為「調劑身心」也是好的。有糖尿真係好煩,我朋友說是「冇啖好食」。唉。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我是家族遺傳的,两年前才開始要食药,算好彩啦。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...