2021年4月18日 星期日

酸辣湯

今天再做多次,终於成功了,可以收工(4.18.2021)
我從未試過做酸辣湯,今早上網睇睇,試吓學做一次,不過我的刀工麻麻,做完後總覺味道同顏色欠了一些。
我今次的材料有:豬肉絲,木耳絲,冬菇絲,冬筍絲,薑絲,豆腐切絲,由於沒有買到豬红,我用咗金菇代替,同蛋。
最後用咗陳醋,鎮江醋,少少老抽(做色),辣油同麻油。

4 則留言:

  1. 酸辣湯我很少吃,反而愛吃碗仔翅。

    回覆刪除
  2. 哈哈!可以收工,恭喜你!諗下又到整乜新野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘻嘻,通常每次做一樣嘢,若未成功我會做多一两次,一旦成功咗便會做過第二樣,暫時未諗到,我是隨心的。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...