2021年4月4日 星期日

復活節的星期日午餐

今天巳是長假期的第三天,鄰居們浸發了性海參,不懂怎樣煮,我講海参本身没有味道,只靠其他配料,可煲湯,釀海參,或煮用來炒肉。
所以今日我用咗豬肉,馬蹄片,露筍來炒,其他還有蘑菇白汁香煎豬扒,同埋節瓜片露筍炒牛肉。

7 則留言:

  1. 可以怎樣釀海参,用甚麼餡

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般嚟講有釀冬菇免治豬肉,亦有釀虾膠或墨魚膠之類,是乎各人愛好,蒸好後再淋上只蚝油獻或玻璃透明獻。

      刪除
  2. 露筍炒牛肉、露筍肉片馬蹄炒海參,看到相片就流口水了,十分誘人。

    回覆刪除
  3. 我唔識炒牛肉,炒得唔好食,鞋,韌。靚姐可否過兩招?謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常我用蚝油,糖,生粉捞過牛肉,再用油大火爆炒牛肉,等一面轉色才反轉另一面炒,贊酒後快手兜入巳飛過水之蔬菜,或先炒蔬菜,將牛肉舖在面。貼士是飛過水之牛肉,那層生粉是用作保護着肉質同調味。

      刪除
    2. 謝謝靚姐,我一定實習下。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...