2021年4月21日 星期三

腩肉叉燒

在網上見有人用腩肉做叉燒,會甘香d,一來可能嚿腩肉唔靚,亦可能不知怎樣焗,所以又衰咗。
我又會再比多次机會自己再做,希望會成功。
昨天從加拿大傳來一個壞消息,太后的「唉吔細佬」又走了,雖然佢巳經93歲,不過聽起上來總是有点「不捨」,本以為他移居家拿大之後會有机會見多一面,可惜缘份唔到我們控制。。。祝願他一路好走,能在唔同的空間同母親相遇就是。
今日我再做多次,醒目咗,先將腩肉煲腍身一点可去焗,効果好好多(21.04.2021)

6 則留言:

  1. 九十三歲,一般人都活唔到這個年紀,無憾了,高壽而終應是「笑喪」了。不必太悲戚。若我輩能健康活到超過九十這個年紀,真是感謝上天眷顧呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 对我嚟講太長壽了,我而家最怕是長壽,身体若不健康,長壽有何用?

      刪除
  2. 現在疫情都唔可以飛去,唯有電聯一下其家人,問問候一下吧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家疫情,就算在香港都難去啦。

      刪除
  3. 回覆
    1. 用腩肉做叉燒先要煲腍才焗,否则會很硬同乾。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...