2021年4月8日 星期四

虾醬雞翼

自昨天同三個老友記食盡新蒲崗之後(先去譽港湾食素下午茶,再去買朋友介绍的米芝蓮云吞,最后去埋以前學過蛋糕的師傅開的饼店買拿破崙蛋糕),晚上巳再没有食嘢了,近年胃變细咗,每次食完勁勁的,点都飽一两天,所以今日炸了幾只「虾醬雞翼」,影完相分了给鄰居,只留低三只比自己就是。

4 則留言:

  1. 到了一定年紀,食量少咗都係正常的,最緊要係唔好有病。不要「食餐勁」,少食多餐。但一定要有足夠營養、足夠的澱粉質主食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 近年我冇必要都唔會大擦大喝,因為自知身体未必承受得起。

      刪除
  2. 賣拿破崙的蛋糕店?是那一間?可惜新浦崗對我而言很遠,我應該不會識坐車去。原來婆婆做蛋糕都有一手 邊款是你的拿手蛋糕

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係學過,但蛋糕对我嚟講太難,所以少做,而且那佈傅的蛋糕是很多功夫的,我每次只是學完當買個蛋糕回家咋。那店叫「常温」,在大有街。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...