2021年4月1日 星期四

流浮山之旅

今天趁假期前夕,去咗元朗的「逢吉鄉」探朋友,相约在西鐵元朗站集合,先去流浮山食晏(我N年冇去流浮山嘞)由於只得三人,只買咗一斤蚝去酒家加工,之後叫咗個苦瓜炆黄立䱽碟头飯同一碟咕咾肉(超正)
連買蚝及加工,每人$120
食完再乘車去佢屋企小坐片刻。
不過回程我就行到死死吓,事缘我与另一位朋友想試吓搭巴士(268C)返回蒲崗,佢轉乘小巴返西貢,我就搭17号車返何文田,点知我在「四美街」落車後,行錯方向,找不到譽港湾,兜兜轉轉去咗彩X花園那個站搭107返土瓜湾,下次都係咪試新路線嘞。

8 則留言:

  1. 今日真是行大運啊!我都是成日搵錯路的人。

    回覆刪除
    回覆
    1. 通常第一次我好容易走錯路,但去過一次我又好記得点去。

      刪除
  2. 炸生蠔好正呀!咕嚕肉你都話超正!真係開心!

    回覆刪除
  3. 對於陌生的地方,都係唔好試新路線,因為年紀太咗唔行得多路,搵巴士站行餐死,就好辛苦。本來在新蒲崗落咗車問下人邊處係「譽.港灣」,就好些。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為多過選擇啫,下次都咪搅。

      刪除
  4. 「四美街」行去譽港湾,其實都唔近架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以為反正都係新蒲崗,以為好近,後尾至知距離成個巴士站咁遠。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...