2021年3月31日 星期三

改良後之蒸包

今日試吓用網友介绍的「美玫牌」麵粉嚟做咗3個蒸素肉包,目测下的包皮好似比較「白淨」一些,那天在焙烘舖的老板曾对我講点解街外賣的包包咁白,因為那些麵粉是漂白過的,坊間難買到,这牌子巳經是蒸起嚟最白的。

9 則留言:

  1. 靚姐買到美玫麵粉喇,真係白白胖胖喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過做型還有進步空間呢。

      刪除
    2. 其實都係果句,多D練習,熟能生巧。

      刪除
  2. 我喜歡入面滿滿的餡料 好想試試

    回覆刪除
    回覆
    1. 我用新豬肉(素肉)加冬菇做餡,効果很好。

      刪除
  3. 回覆
    1. 这隻粉是冇漂過的,因為漂白過的粉根本上是没有零售。

      刪除
  4. 靚婆婆 : 我喺您2021年3月28日 星期日 的文章 (素菜包) 有張貼佐两段留言比您呀, 有關*蒸出的包子發黃*的問題呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇過啦,其中関於「粉中粉」我找不到,不過「美玫牌」这隻粉都ok。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...