2021年3月27日 星期六

香煎三文魚跟法式蜜糖芥辣

我以煎很少食「熟嘅三文魚」,因為覺得煎完好「鞋身」,口感唔喜歡,不過昨晚經魚檔介绍下,终於試了一片三文魚扒。。由於我細食,所以只煎咗半片,之後跟食少量白飯及烚椰菜,最後還用法國的蜜糖芥辣蘸嚟食,十分美味,原來刚熟之三文魚肉,有入口即溶的感覺,我諗我會從此愛上它了。

7 則留言:

  1. 三文魚加椰菜是很西式的食法

    回覆刪除
    回覆
    1. 以前唔知煎到刚刚熟好正,所以覺得唔好食。尤其是蘸蜜糖芥辣,十分好味。

      刪除
  2. 我都以為熟的三文魚好腥,又鞋,原來係自己唔識整,學習了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係今次個魚檔老板教我咁煎至知道咁好好食,用厨纸先抹乾,兩面搽少少塩同黑椒(少少就好)两面撲少少生粉,搽少少油在魚的兩面,大火煎香一面,反轉煎埋另一面即上碟。啱啱好,唔會過火。

      刪除
    2. 謝謝分享!我會試下。

      刪除
  3. 靚婆婆資深廚娘又掌握煎三文魚的技巧了。啱啱熟,入口即溶,即係最好食。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...