2021年3月18日 星期四

行山初哥

我有兩位鄰居有行開山的習慣,今早被佢地要求陪上山,由於少行的関係。。。。,行咗一陣巳「气喘如牛」,下次咪搅我。
上到山都見很多人,有幾個亞伯做咗「惜花人」買了不少花卉做咗個花圃,十分靚,並在附近搭了個避雨的帳篷及留下雨傘,方便行山的人,很有心呢。

7 則留言:

  1. 種花可以過日晨,啲花種得好靚,種水果仲好,可以自己食

    回覆刪除
  2. 行山其實是很好的活動,偶爾行行是好享受的。你甚少去行,所以很快氣喘如牛,揀不太難、不辛苦的路徑行,就冇咁辛苦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 那山比較斜,是我公屋的对面,遠的我一定唔會去。

      刪除
  3. 竟然被你發現樹上的木瓜!

    回覆刪除
  4. 行多幾次就慣,對身體好,不要放棄.

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈。。。。。我驚行行吓上咗天堂(不過可能行咗落地獄都未定)😂😂😂

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...