2021年3月16日 星期二

萝境的啟示?

我係個成日有夢發嘅人,昨晚又夢咗個十分完整但又「無厘頭」的夢,雖然唔知為何,但整個過程中又十分詳細,開場時我跟白車送外婆入醫院,但去到時人山人海,在樓梯上迫滿病人,總是找不到見醫生的入口,不知怎樣地我們失散了,但再次找到她時,她在我懷中離世,最後我嘗試離開醫院時總找不到出口,後尾突然唔清醒,醒來後問人借电話比母親來接我,當打通時她正在打麻雀。。。。於是我驚醒咗!
其中過程中的個细節我一一都記得,醒後雖然有些驚嚇,但又可以再見到外婆同母親,又覺得溫馨,那怕她們真的來接我呢?
各位。。。故事聽完就講声早晨吧

这個咁原整嘅「夢景」,真不知是何啟示?🤔🤔🤔

2 則留言:

  1. 老牛不懂解夢。但明白,外婆和太后是靚婆婆最親、關係最深、影響最大的親人,她們的音容笑貌一直印在婆婆心中,所以不時在夢中見到。心中惦記而已,充滿溫馨的清晰夢境,顯示值得懷念的舊記憶是有益的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 平時發的夢,從未醒後記得咁清楚及細節,所以比較特別一些。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...