2021年3月23日 星期二

蒸魚晚餐。。。瓜子斑

由於今早應承咗鄰居幫佢煲龍躉骨湯,所以一早落山去拎,点知比我見到以前十分喜歡食的「瓜子斑」,雖然都幾貴,但很多年沒吃了,加上近日太多親朋戚友離開咗,一於豁出去,食咗至講吧。。。。食完覺得而家的「瓜子斑」巳不復當年嘞,除咗滑,沒有太多魚味。。。但我還是將佢煎皮拆骨,因為貴!😂😂😂

10 則留言:

  1. 靚婆婆 : 瓜子斑 .. 我未曾食過呀 😢 😢 😢 😭 😭
    900買紅瓜子斑 https://youtu.be/PrG6PS8xyrE

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記得十幾年前好食d,食魚有魚味,食雞有雞味,而家。。。唉!遲d食「泥」都冇味咯。

      刪除
  2. 「民以食為天」,你看到近期幾個朋友「先走一步」,頓感「食咗先算」,都係啱喎。因為真係唔知自己幾時會走埋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真,我不嬲都係「以食為先」,而家生活迫人,唔敢去到咁盡,否则未到月中間就要餐餐食白飯。

      刪除
  3. 我都喜歡以食為先 辛苦得來至在食

    回覆刪除
  4. 靚姐,睇下我個網名就知道我以食為先啦,不過游水海魚我還是消費不起。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好咁講,游水魚都有平有贵,我試過红衫都買過游水的,不過都是以前嘅事,有信仰的人不喜歡食生猛嘅嘢就真,对於我这類「罪人」,乜都唔食都要落地狱啦😅

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...