2021年3月25日 星期四

芫茜魚旦

從fb上睇到「許記」的芫茜魚旦唔錯,刚好昨天路經北角,所以買咗半斤試吓。同時聽聞「許記」的魚皮餃在眾多店舖中名列前茅,故此又做一次白老鼠(我從來是個勇於嘗試的人)。
食後感:
芫茜魚旦芫茜味唔夠(個人感覺),唔腥,亦彈牙,應該唔多添加劑,同時價錢唔贵,可再試。
魚皮云吞,皮夠薄,不會加入太多肥膏,所以滚完不會有油浮面,肉亦新鲜,唯一不喜歡,沒有加入冬菇,唔夠香。
總结嚟講巳經不俗啦。

4 則留言:

  1. 靚婆婆 : 謝謝分享呀!
    咁 .. 芫茜魚旦.. 零分至十分, 你比幾多分呢?? 嘻 .. 嘻 ..

    回覆刪除
    回覆
    1. 要我比,我會比7分啦。。不過只個人喜好咋。

      刪除
  2. 我都怕一些雲吞,丸子內有好多肥肉,健康嘛!

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以如無必要,我多數自己包,可惜魚皮云吞的皮不容易做。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...