2021年3月19日 星期五

「燒賣皇后」的冬菇豬肉燒賣

平時我上fb總留意下坊間的小食,最近發現咗芫茜魚肉燒賣同冬菇豬肉燒賣,我都試過了。
今次來一次總结:「各有千秋」。
因為口感不同難於比較,但一定比超市那些好食,不過現在的心態,試過便算,不能沉迷於其中,畢竟心境不同咗。😅

4 則留言:

  1. 老牛不太喜歡成舊肉,所以即使與友人飲茶也不會食燒賣。以往好細個時,物質奇缺、少肉食,所以食到燒賣就覺得是人間極品,如今不同了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係見人講得咁出名,試吓啫,而家我的心態,試過便算,沒有下次。

      刪除
  2. 其實好多出名的食物都是過於誇張,根本言過其實,抱著試試心態便算

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,我是個勇於嘗試的人,乜都叫做試吓就篔,而且近年真係食唔到咁多「肉」。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...