2021年3月20日 星期六

紫薯卷

今日巳經係第二次做嘅「紫薯卷」,但還是捲得不夠靚,我通常比自己三次机會,第好d心情再做最後一次,若然還未滿意的話,我餘生不會再做的。😝😝😝

8 則留言:

  1. 婆婆好認真,三次機會,是具不屈不撓精神

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我做人做事都「事不過三」

      刪除
  2. 其實我都同你一樣,學做別人的麵包,我都會畀自己三次機會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自细做人都好執着,但近年又好似放開咗,但還抱着事不過三的宗旨

      刪除
  3. 對人對事對己都是「事不過三」是對的,因為如果三次機會都整唔好,顯然係不適合做呢樣野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 但買六合彩我還是抱着希望嫁(雖然大獎又比人中咗)。唯一不會奉行「事不過三」这原则,嘻嘻。

      刪除
    2. 六合彩當然是不在此列,應該一直追機會。嘻嘻。

      刪除
  4. 哈哈,我諗追到我死那天還未如願,因為我是個没有「横財命」的人。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...