2021年4月25日 星期日

豐富的午餐

今早食得十分豐富,鄰居蒸湛江雞(半只),   我整咗中式牛柳,虾醬蒸爽肉,灼菜。

9 則留言:

  1. 回覆
    1. 係呀,因為那牛柳我買咗好多日,溶咗雪一定要食晒,不過我都分咗二家人。雞我只食咗一嚿,因為走地雞骨太硬我食唔到,所以今晚只食米線。

      刪除
  2. 這碟中式牛柳,洋蔥和蕃茄很吸引,真是不識食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我真是不識食喇,哈哈。

      刪除
  3. 因為之前貪平,買咗超市的死實實牛柳(佢係咁寫)所以今次大出血買咗肉檔的牛柳,貴好多嫁。终於成功咗,又淋又滑,又可以收工咯。

    回覆刪除
  4. 好多人鍾意走地雞,貪佢有雞味;但係又骨太硬,真係難以兼顧。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本身年青時都不甚喜愛走地雞,但鄰居來自湛江,自然地喜欢家鄉嘢。

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...