2022年4月23日 星期六

金沙虾球

本來我不太喜歡这急凍虾(完全沒有虾味、只有爽)、由於不是自己食、我只做完之後影相再post上網、食对我來講從來都是要求高、雖然現在食不起、但这性格還是改不了、有時我覺得好無奈😅

作為煮食要求高的我、可能以前母親太寵我的原故吧😔

4 則留言:

  1. 我都唔鍾意現成的蝦仁,得個爽字,勝在方便。
    我通常買急凍的蝦,自己剝殼,有蝦味,但麻煩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在我很少去街市、所以難買海虾、加上食得越來越少、不值啦

      刪除
  2. 真係黃金蝦球,賣相一流。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔食得都睇得囉、不過可能我要求高啫!

      刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...